Als dit de nieuwe Magnum wordt, wat eigenlijk wel duidelijk is, kan het verhaal dat Volvo en Renault dezelfde cabine gaan delen naar het land der fabelen worden verwezen.
Zowel de A stijl als de rand onder het raam lang zijn verschillend. Een A stijl is niet te camoufleren en al bij proto’s definitief, puur omdat de basis van de cabine niet meer te wijzigen is. Dit omdat het maken van mallen een enorm kostbaar iets is. Ook is duidelijk te zien dat de onderlijn van de zijruiten lager zit bij de Volvo als bij deze Renault. Het dak lijkt ook totaal niet op elkaar.
Als dit de nieuwe Magnum wordt, wat eigenlijk wel duidelijk is, kan het verhaal dat Volvo en Renault dezelfde cabine gaan delen naar het land der fabelen worden verwezen.
Wat opvalt is dat zowel op de Volvo protos als op deze Renault (?) Deense palten zitten, wat is hier de logica van?
Ik vind ze best wel wat van elkaar weg hebben zo..
Zou best kunnen dat het in de basis dezelfde truck is toch?
Dus dat land der fabelen moet nog maar even wachten Bert 🙂
Zowel de A stijl als de rand onder het raam lang zijn verschillend. Een A stijl is niet te camoufleren en al bij proto’s definitief, puur omdat de basis van de cabine niet meer te wijzigen is. Dit omdat het maken van mallen een enorm kostbaar iets is. Ook is duidelijk te zien dat de onderlijn van de zijruiten lager zit bij de Volvo als bij deze Renault. Het dak lijkt ook totaal niet op elkaar.