And here is another Renault prototype on Dutch licence plates. The truck is pulling an NVO trailer.
I found the photo’s on the Facebook page of Andreas Schrijvers.
This truck is probably the next Magnum and it shure looks good, but we will have to wait another seven months before Renault is launching.
Share me:
Looks very dated to me!
A red Renault.. http://t.co/5TukJ1UG via @sharethis
RT @TSJager: A red Renault.. http://t.co/5TukJ1UG via @sharethis
RT @TSJager: A red Renault.. http://t.co/5TukJ1UG via @sharethis
Volgens kenteken register is het een Renault kenteken afgegeven op 6- september?
530 pkaatje’s in EEV uitvoering uit 12,8 liter blok van ??
12999 cc 390kw/530HP EEV
Looks Good
@Fransite.
Waarom kan dat niet?530 pk uit een 12 literblok?
Is normaal hoor?Alleen heb je die pk’s pas bij een toerental,die je toch nooit bereikt.Dus zegt het ook zo weinig.Daar komt nog bij,dat je er niks aan hebt.Aan een hoog koppel heb je veel meer.
En waar het koppel het hoogst is,heeft het voertuig ,en geen enkele voertuig zijn maximale pk’s .
Een vlakke koppelkromme over een breed toerengebied,is gunstiger,dan een hoog aantal pk’s pas bij 1800 a 1900 toeren.Want met die toeren rij je nooit bij een snelheid van 85 km/h.Het hoort wel bij elkaar.Zonder veel pk’s zul je nooit een hoog koppel halen,alleen dat hoge vermogen in pk’s benut je nooit.Of je moet al doortrekken tot circa 2000 toeren,met als gevolg een hoog brandstofgebruik.
@Max:
Paardenkrachten zijn een afgeleide van koppel:
kW = Koppel * 2pi * rpm
@DAF Lover, you found this very dated. Have you seen the New Daf XF?
It’s almost the same as 25 years ago! So thats what you say very dated!
Ziet er veel belovend uit
Ben benieuwd of het wat is.
Trailer loopt er wel extreem kort achter zo te zien
Zo te zien is het “hok” wel kleiner,dan dat we gewent zijn van een AE.Vooral t.o.v de laatste versie.Zou hier Volvo de hand in hebben,en zeggen dat het allemaal iets minder moet?Ook vanwege hun concurrentie positie?
Ik vraag me trouwens af wie eigenlijk de baas is,Volvo of Renault,getuige 2 soorten cabines,zowel high als low,waarvan Volvo nog steeds geen opvolger voor de FM heeft.Of wordt dat straks ook een aftreksel van de Premium?Zo te zien,zet Renault toch weer iets leuks op de weg.Je hoeft je als chauffeur niet te schamen,als je op een Renault rijd tegenwoordig.Ook de huidige Premium mag er zijn.
De Volvo AB groep is eigenaar van Renault Trucks.